Wij zijn op zoek naar een student die voor ons bedrijf een afstudeeronderzoek wil doen en daarmee inzicht kan geven in de customer journey van onze (potentiële)klanten en ons daarmee inzicht / advies kan geven van diverse hedendaagse manieren om onze klanten te kunnen bereiken. Graag zouden we meer inzicht krijgen in het aankoopproces van onze klanten: naar welke (product)informatie zoeken zij? Waar zoeken zij die informatie en is hier een verschil in te merken onder verschillende buyer persona’s? Welke productvoorwaarden / -eigenschappen vinden onze klanten belangrijk in het aankoop- en zoekproces?
En zo hebben we nog tal van meer onderwerpen waarin we wat meer inzicht in willen verkrijgen. Voor Ammertech is het belangrijk dat de verkegen inzichten van het stageonderzoek kunnen leiden tot het nog beter kunnen bereiken van de potentiële klant met de juiste content.
Mocht er nog ruimte over zijn dan zijn wij ook nieuwsgierig naar onderzoek naar de grootte van de machinebouwers-markt, de afzetmarkt, de hoeveelheid markt die Ammertech daarvan heeft, hoeveel potentie er nog is en waar.
Ook willen we graag op een hoger niveau weten: of er een neergaande tendens op de machinebouwers-markt aanwezig is en wat de mogelijk (economische) oorzaken daarvan zijn.
Sinds 1978 zijn wij importeur van lager- en aandrijfcomponenten. Wij vertegenwoordigen een aantal bekende en minder bekende wereldmerken in de Benelux. Onze klanten zijn voornamelijk middelgrote producenten van machines en apparaten (OEM) zoals, verpakkingsmachines, transport- en sorteersystemen, AGV’s en landbouwmachines. Wij zijn gevestigd in Helmond en wij hebben een leuk, enthousiast en gemotiveerd team van in totaal 25 collega’s.
Wil je meer info: bel of mail gerust naar pr@ammertech.nl. t.a.v. Loes van Haasteren