Een hoge performance willen behalen zit in ons DNA. Iedere dag beter willen zijn.
Als we onverhoopt toch een steekje laten vallen of er gebeurt iets waar wij geen invloed op hebben; we doen er direct alles aan om het op te lossen, zodat jij er zo min mogelijk last van hebt.
Heb je toch een klacht, meldt het dan direct bij jouw contactpersoon.
Vóór iedere retourzending heb je een retournummer nodig dat bij ons kan worden opgevraagd. Aan dat nummer is alle communicatie verbonden en een snelle afhandeling gegarandeerd.
We kunnen geen producten accepteren die zonder overleg of retournummer worden toegezonden.
Na het aangeven van jouw klacht of servicevraag krijg je van ons twee e-mailberichten:
1 we laten jou weten dat de klacht in behandeling is en wat het retournummer is dat jij nodig hebt.
2 we bevestigen dat de klacht is afgehandeld.
Als we nog een bedrag moeten terugbetalen dan volgt dat snel via een creditfactuur via de reguliere weg.
Voor retourzendingen waarbij Ammertech niets valt te verwijten geldt dat:
Voor goederen die speciaal voor jou besteld zijn en/of voor goederen die niet onder ons standaard pakket vallen kan het betekenen dat we óf hogere retourkosten moeten hanteren óf dat we de goederen helemaal niet retour kunnen nemen. Overleg het even met ons.
Als de oorzaak duidelijk bij Ammertech ligt dan geldt het bovenstaande natuurlijk niet, maar eerst een retournummer blijft noodzakelijk.
(Dubbele leveringen doordat er verwarring is ontstaan m.b.t. telefonisch doorgegeven orders en orders per mail worden niet gezien als verwijtbare vergissing door Ammertech.)
De contactgegevens van Service zijn:
+31(0)492-594 310
service@ammertech.nl
De contact gegevens van Verkoop zijn:
+31(0)492-594300
verkoop@ammertech.nl