Frequently Asked Questions

Wij hebben voor u de meest gestelde vragen alvast op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij? Schroomt u dan niet om contact per telefoon of e-mail op te nemen. Natuurlijk kunt u ook ons contactformulier invullen.

Kan Ammertech producten voor mij reserveren?

Ja, samen in overleg met de klant en met de juiste afspraken kan Ammertech voor haar afnemers voorraden reserveren.

Heeft Ammertech een webshop?

Ammertech beschikt over een webshop. Als u nog geen inlogcode heeft, kunt u deze aanvragen onder vermelding van uw KvK en BTW-nummer.

Levert Ammertech JIT?

Het geavanceerde ERP-systeem van Ammertech biedt de mogelijkheid om exact op het afgesproken tijdstip met geselecteerde vervoerders producten naar de door de klant benoemde locatie te verzenden.

Kan ik een persoonlijk gesprek hebben met een medewerker?

Ammertech beschikt over een professioneel team van binnendienstmedewerkers, welke u in de meeste gevallen met uw vragen of wensen van dienst kunnen zijn. Natuurlijk bestaat altijd de mogelijkheid om met een van onze buitendienstmedewerkers een persoonlijk gesprek te hebben over uw specifieke bedrijfssituatie. Dit kan op zowel technisch, logistiek of commercieel gebied zijn.

Kan Ammertech mij ondersteunen bij mijn technische vraag?

Ja, bij Ammertech is een goed advies op het gebied van lagers en mechanische aandrijvingen een vanzelfsprekendheid. Deze site biedt onder de knop ‘technische links’ een aantal mogelijkheden om antwoord op uw vragen te krijgen. Natuurlijk kunt u altijd ook contact opnemen met onze binnendienst medewerkers of een technisch adviseur.

Wat betekent het Ammertech-approved vignet?

Het Ammertech-approved vignet staat voor de zorgvuldigheid en afwegingen van Ammertech bij haar keuze voor haar leveranciers en producten.